Webshop

maandag 2 september 2013

A Lovely Sunday ...

Gisteren zijn we naar "Proef het landleven" geweest in Posterholt.
Het was echt op een schitterende lokatie, bij Kasteel Aerwinkel.
De leukste kraampjes gevuld met de allerleukste spulletjes,
Van zelfgemaakte jam tot mooie kransen.
Het mooie weer was echt de kers op de taart!
Ik ben er ook weer geslaagd voor wat aanvulling van mijn servies.
Er stond een kraampje met Bunzlau Castle,
ik geloof dat ik daar wel een uur heb gestaan!
Hopelijk is het volgend jaar weer.
 
Voor komende week staat ons nog heerlijk weer te wachten.
We kunnen nog nagenieten van een heerlijke zomer.
Heerlijk ...
 
 
Groetjes San
 

5 opmerkingen:

  1. Mooie plek met kraampjes en de zon cadeau!
    Geniet lekker van de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie foto's! Ken dat kasteel helemaal niet, is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heel gezellig uit. Maar mooi weer kan ik mij niet herinneren. Gisteren was het hier de hele dag somber en fris. Kun je een beetje zon hierheen sturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit. Altijd extra leuk als je iets vindt waar je naar op zoek bent.

    Geniet lekker van het zonnetje de komende dagen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...